第一次^_^

2011 年 3 月 21 日  星期一   陰天


給軒少~ 滿足 分類: 未分類

哈哈哈哈哈哈~

我又寫反啦~

話說有個KAIKAI地既傻仔話要係QOOZA寫低佢每日佢所見既野

點知...

條KAI子寫到第三日就無寫...

你地話呢D人係唔係要打呀....

好講彼今日先,唔好咁HI住

今日...今日...今日我有冇返學呀?!

今日目到軒少好DOWN~DOWN~(JB上身唱BABY中)

佢真係DOWN過DOWNLOAD(唔好搞爛GAG啦)(好爛呀)(哇~好好笑呀)

比人話添....

講返軒少啦,佢真係好DOWN呀

咁今日唯一同佢講到野既就係MUSIC堂

我就問佢"你做咩咁DOWN呀"

"我比柏柏上身..."

冷場~

我就同佢講"邊個哈柏柏,我幫你打佢,不過係軒軒既話...我就真係幫你唔到啦"

佢真係笑左"哈哈哈~"

佢再講多句"我比星星HURT..."

又冷場...

我再救佢唔到啦...

我只係想同佢講

唔係你既,就唔係你

強求只會令大家難受

時間先至可能係大家需要既野!!!




2011 年 2 月 21 日  星期一   陰天


2011-02-21 滿足 分類: 未分類

好似好耐無打啦....!(唔過四日)

好啦,今日又係跑步啦...

跑呀踄~跑呀跑~......~

之後話說我今日落跑之前

我就係學校打左陣波,點知....

比個MS CHAN見到...

之後比佢落到場到轟炸....

我都講左我係最早到...佢先肯停....

差D就粗口粗口同粗口

之後都無咩事啦...

練下欄,吹下水又過啦

呀!!!!!

岩岩記起又話說啦

今日S FUNG就唔知帶隊定唔知咩野總之就無返啦

我地班就處於呢個HIHI地既MOOD到啦

點知...O_o!!!!晴天霹靂,一個雷打左落黎....

有個小學雞MISS入左黎...佢就係~"MS TEN"<-屎上最膠

條友一入黎就同我地挽GD MORNING....刪下好多人既粗口

無啦...之黎都係膠膠膠!!!!!!!!

點知佢走個時都未挽夠....

挽多個GD BYE....OH SH!T.....

唔只我講咖....大把人都講個D...勁我9N倍...

之後我地個国寶悰悰

唔係..係班寶姐,佢未有咁勁

佢今日病到死下死下...(好慘呀T^T)

之後...

都無咩講啦...

我要講既野係咁多.

多謝曬!!!!!!!!!!

 

 




2011 年 2 月 17 日  星期四   晴天


2011-02-17 分類: 未分類

哇~

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~(刪下一千個哈)

拎到啦!!拎到啦!!

拎到我個蘋果皮啦!!!!!!!!!!

呀,講返先,祝大家元宵快樂!!

有情人既祝你白頭到老(誇到喊-.-)

無情人既...祝你快d搵到個啦,不過一定要帶眼識人呀,唔好好似我既T^T

話說...今日係我第三日啦!!!!!!!好勁呀*V*

都係未入正題...

今日就好似平時咁過啦,不過今日D堂真係HaPpY到喊

第一堂MATH挽小測,我勁到拎...6/6滿分~哈哈哈~

之後兩堂VA....hea下hea下又過兩堂...(好似無講過野咁...)

又到中文堂!!!我地2B最HI既一堂,點知...今日挽作文...

佢講個題目講左鬼死咁耐,,,都係唔知佢講咩,呢隻壁虎真係...

之後食完飯之後個三堂~正到喊呀

FIRST係E~P~A~無人會上既一堂-.-

之後個兩堂ENG,肥SHIU無返,兩堂吉堂

放左學就返屋企...

之後一拑個個好似十年都唔響一次既電話見到個SMS

話我有得拎蘋果皮啦!!!!!!!!!!!!!

之後以光速換衫+飛落荃灣

一見到個個蘋果...佢好似識發光咁*V*哈哈哈哈哈哈哈哈~

正斗呀!!!

哈哈哈哈哈哈哈哈~(開始HIHI地啦...)

BTW今日真係唔錯,好HAPPY>,,<!!!!!!




2011 年 2 月 16 日  星期三   陰天


2011-02-16 分類: 未分類

哇...

第二日呀!!!!!!諗都無諗過呀-.-

哈哈哈哈哈~(又自hi啦...)

好啦,講返正題先

今日要講...講咩呢??

呀!!!!

係呀,今日終於...終於上到P.E.堂啦T^T好感動呀!!!!!!!

上PE教手球...上年未教過囉....BTW都唔錯呀,好好挽呀

挽完之後搞到我心"逸逸"想去打...不過打完一定好攰ZzZz~

之後放學人捉左去公園...坐左成個鐘...

仲訓左陣...又訓,講開又講,呢排成日都訓......

之後發左個夢...見到佢...

之後就返左屋企啦...

開始又聽歌(唔知點解聽緊歌個時,可以諗到好多野,好既有,唔好既都有...)

諗左一陣...唔知點解會諗到佢...之後SAD左陣

之後又諗呀諗...又諗到佢...

諗左好耐..都係諗到佢orz

之後都算啦,再諗佢有未值得我留戀...

又諗呀諗..諗到勁多

點呢...唉~

而加唔單只個腦有佢...連夢都見到佢...

挽野呀...

算啦,既來之...則安之

唔係我既就唔係我既.無謂令人難做呀?!

向著明天微笑,願明天比今天好!!!!!!!

 




2011 年 2 月 15 日  星期二   晴天


第一次!!! 愉快 分類: 未分類

今次係我第一次係QOOZA寫野

追索到上一次我寫D咁既野都係六年級既事啦

個時都係用YAHOO寫

寫個D野全部都係小說...

不過遺憾既係個個故事係無結尾咖

因為...

都係唔好講啦,話曬都係第一次寫野,無理由寫到咁SAD咖...

好啦,QOOZA你好!!我新既日誌

好,入正文

今日係2月15號-情人節後一日

正日個日我就比左我愛人...

唔係,係愛既樣就係跑步啦

個日練完跑就同班師姐同師兄挽"數字包"

你無睇錯,我都無講錯,係數字包

話說我地一班人唔記得邊個搵到個暧包(好似係我...是但啦)

我地就心血來潮挽數字球!!

之後好似挽到7:30...

之後就繼續過埋我無情人既情人節!!

第14個無情人既情人節...

唔知幾時先有情人呢?!

 

 



« | 1 | 2 | 3 |