哇~
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~(刪下一千個哈)
拎到啦!!拎到啦!!
拎到我個蘋果皮啦!!!!!!!!!!
呀,講返先,祝大家元宵快樂!!
有情人既祝你白頭到老(誇到喊-.-)
無情人既...祝你快d搵到個啦,不過一定要帶眼識人呀,唔好好似我既T^T
話說...今日係我第三日啦!!!!!!!好勁呀*V*
都係未入正題...
今日就好似平時咁過啦,不過今日D堂真係HaPpY到喊
第一堂MATH挽小測,我勁到拎...6/6滿分~哈哈哈~
之後兩堂VA....hea下hea下又過兩堂...(好似無講過野咁...)
又到中文堂!!!我地2B最HI既一堂,點知...今日挽作文...
佢講個題目講左鬼死咁耐,,,都係唔知佢講咩,呢隻壁虎真係...
之後食完飯之後個三堂~正到喊呀
FIRST係E~P~A~無人會上既一堂-.-
之後個兩堂ENG,肥SHIU無返,兩堂吉堂
放左學就返屋企...
之後一拑個個好似十年都唔響一次既電話見到個SMS
話我有得拎蘋果皮啦!!!!!!!!!!!!!
之後以光速換衫+飛落荃灣
一見到個個蘋果...佢好似識發光咁*V*哈哈哈哈哈哈哈哈~
正斗呀!!!
哈哈哈哈哈哈哈哈~(開始HIHI地啦...)
BTW今日真係唔錯,好HAPPY>,,<!!!!!! |