頭先你就快off果時,我係日記板覆左你d留言,點知你off左之後,就有個電話打左黎,我以為係你,點知...又係果幾個f.1-.-今日仲要4個添...救命呀,怨鬼纏身呀∼佢連續3日都打黎,狂問我d無聊野呀∼收佢線又唔好意思,真係俾佢玩死我啦∼鬼叫佢係團契d人,我要忍佢.忍佢-ˍ-終於收左線啦,要食飯啦,我呀媽今日夠膽死整雞腳...最近d禽流感咁勁...結果碟雞腳都係俾人清曬,我都有份食添-v-希望冇事啦∼哈哈哈....跟住又係部電腦前面發左陣呆,發完呆就寫多左呢篇日記啦,寫寫下又見到你on啦,希望你會學我留言板d野啦,雖然果d方法有d傻,不過用左之後,真係會開心d嫁∼
|