>3<今日去左剪頭髮呀∼個髮形師本來都剪得幾好既,不過前面太娶,我咪叫佢修短d囉∼點知佢一下...@ˍ@好彩我本身d頭髮長姐,如果唔係,我諗都幾甘下...返到屋企,諗住add嫁...點知我呀媽叫我沖左涼先-.-沖完又叫我食飯...搞左個幾鐘先得閒返d...
嘿嘿∼∼你剪得真係幾好睇喎,唔錯唔錯∼>v<