今日9點幾起身,結果....因為冇煮野食,咪拎左粒糖食囉∼結果....俾我阿ma鬧...我話做咩一早食糖∼咁冇野食呀ma...點知佢又話要汁完d野先俾食...搞錯呀∼話知你∼我去訓教∼訓到12點幾又起左身∼我阿ma都係冇煮野食∼仲出埋去買野∼唉∼我咪出街食囉∼so就叫左人陪我,仲去埋佢屋企睇碟添∼上到去,睇左陣...人地家姐返黎啦∼整完d蘿蔔糕仲問我食唔食∼哇∼同我阿ma比起...唉∼冇得比啦∼之後去左還書,跟住返左屋企∼