今日一早起身....家長日啦...同我家姐一齊去@@"唔知fu sir同我家姐傾咩呢~返到去見到芷菁...原來佢要守我地果層,真慘...之後仲見到肥金同肥佬-o-佢地見完到我啦...慘...臨走仲同我講88...一定冇好野啦...
返到屋企,過得一陣,又要去打波嚕~打上去...得兩個人,阿ken同hugo=口="d唔係好波既人又係度遲到,唉~之後又打嚕~打完就...落左葵芳食野,又話練波,點知...都係冇,又俾人呃左,同肥佬搭的士落去,肥佬請,ya~之後又話食pizza...點知...都係去左食吉野家...食左個牛飯...飲左氣水...早知唔飲啦.....e家喉嚨好痛=3="之後去左冒險樂園玩...救命...d人好低能呀...tracy果班仲係度當個牌仔係fu sir...痴線嫁...之後我就去左打波先,仲見到對籃球鞋減價-o-3幾幾,突然間唔想買袋添...之後又想兩樣買曬-3-唔想點好...跟住就去左打...太勁...唔夠打-口-"之後katie佢地話落荃灣,走左嚕~去左第二個場....點知人地係度跳繩表演...得返一個場...之後都唔理嚕~照打,打完就返屋企嚕~打左波...d手手腳腳痛到死呀T︿T
|