bentse diary


個人資料
bentse
暱稱: BeNbEn>3<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
傷風.............
又打日記=0=
2006-07-19
2006-07-13
打左日記= ="
日誌分類
全部 (165)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 208
今日人氣: 15
累積人氣: 4035
搜 索
RSS Feed

2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天


情人節...遲到-口-" 驚訝 分類: 未分類

祝大家情人節快樂!!

今日本來都唔算遲起身既,不過...落到去...講都唔信...等的士都等左成2,3個字,可能唔止添...搞鬼錯...去呢邊就果邊猜的士...去果邊就呢邊有,仲落埋雨,真係羅曬景囉∼唉∼天都要我遲到,冇計∼返到去...俾人捉埋船襪...慘...之後上左去,講左一陣就pe嚕∼落雨,照打下波啦∼上完pe就上左去嚕∼pizza-o-對鞋好ya∼好粉∼不過...打完波就....

上到去就...朱古力,ya∼收收埋埋有成10幾粒,呵呵∼不過就少左個囉∼之後sindy仲俾左d唔好味...係難食既朱古力俾我食=口="

中史,冇帶書,訓埋∼tracy都唔見左@@?原來唔舒服∼

音樂,今日miss俾我地串...我冇串佢嫁∼不過billy把口就...狂串-口-"之後唱左3首歌就打鐘啦>.<

小息∼上返去換鞋先∼

中文∼miss講左陣書就俾我地問佢今晚做咩@@?點知...把口好密-3-

世史∼又係叫pizza幫我做,之後就...發悶...

lunch嚕∼諗住有班際,但係...冇左...係下邊食完野就上左去開會∼唉∼得3個f.3開會咋∼其他唔知去曬邊啦∼上到去...好遲...fu sir係門口等我-o-

英文∼fu sir今日都收儉左一陣咁多啦∼驚嚇親d新同學,呵呵∼俾人串死啦∼之後...打回原形...到最後fu sir仲叫我落去罰企同記住留堂...唔得閒,哈哈哈....練波呀ma∼之後臨走果時tracy先俾朱古力我-3-

之後落左去等人,之後就一班人去練波,今日...要等...等聯校3人場打完先打全場-o-點知...打得最happy都係呢次囉∼不過...都係冇我份出...算∼我係唔會灰心嫁∼之後仲見到港隊-口-"好高...好高...






訪客留言 (返回 bentse 的日誌)


↖★伊甸園↗★ 於 2006-02-15 07:02 PM 發表:
記住俾粒我喎~~
我都會俾你架^0^
ha~ha~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



↖★伊甸園↗★ 於 2006-02-15 05:06 PM 發表:
阿Ben~3月14號係咪到男仔送朱古力呀??
如果係你會唔會送架??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔唔~係呀~3月14就緊係派啦-v-
Posted at 2006-02-15 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cary0930 於 2006-02-15 12:02 PM 發表:
唉....我情人節病牙""..無奈到死~~~~~!!!!!!!
喉嚨痛,,,就算收到chocolate都唔可以食住=="
今年冇派到chocolate牙]]""你又唔派=.=""仲等我幾鬼期待呀......
算啦!!!!係咪3月14你派返俾我先@@??你派返俾我我咪派返俾你囉=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o~唔怪得你今日冇返學啦~
可能3月14到我病,呵呵呵~~
3月14緊係會派啦.\''/.
Posted at 2006-02-15 06:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]