今日...心情都唔錯既~但係都唔多想打咁多...hehe...
今日...返學~係學校都有d野發生既~今日好多孖堂~art~畫畫~畫左幅線條簡單既畫~英文~悶死人啦~張野錯到七彩...中文~作文>3<又有得上文集啦~世史~今日pizza唔幫我做份野呀T^T真係慘...maths,今日有電話響-o-但係阿sir唔理~仲教左d好低能既記野方法-口-"
放學~去左梅記打陣波~仲見到個好肥下既人...大城話佢係谷肥既~因為佢個頭好細~個身就...結實啦~仲食左一左一右既波餅...兩下都爆眼...好痛...
|