今日一早起身就要返亞斯利開會la~返到去...d人la~遲到~搞到我地係度等~之後去左買早餐...點知...要等-3-d蛋撻呀~等左1,2個字左右la~之後開會~聽佢地講左好多野~不過冇邊幾樣聽得入耳=v="只係知道咁就做左雅團職員....同時又辭左約團果個,同mm同一時間...因為我地兩個都覺得....學校個團已經...一言難盡la~之後同志文一班友去左食lunch~去左呢個...葵興既鍋貼大王食~30幾蚊左右可以食到...一碗麵,3隻鍋貼,一個包,一杯豆漿...好飽...好似賣緊廣告-o-之後諗住去打波嫁~不過...返到屋企已經訓左....唔記得左呢件事嚕~
|