今日~~大整蠱...要打返兩篇日記~仲...唉~今日冇同人返,自己返學~...巴士冇位~搞到要企係度...好慘呀~企到好累呀...之後落車果時見到roger@@,返到上去又要抄功課la~冇錯~我今日咁早返都係為左抄功課-v-好勤力既學生~之後就...班務,趕緊d maths,呵呵~中文~冇理~照做maths~miss又唔鬧,>v<之後就maths~我....我....已經做曬d maths la~哈哈哈~天才呀~之後聽阿sir講野~悶死~d野唔算易既~不過...識做囉~
小息~珊珊幫我借左本書...不過冇做既~搞到英文堂...得我同阿ken舉手....今堂~要默野.\''/.今野~我識呀~13分呀~哈哈哈.....又係maths~今堂~冇做...但係又要扮~費事李sir又煩la~,又係小息~叫pizza幫我做中文-_-v哎唷~fu sir自己拎d listening上黎呀~叫我幫手呀ma,哈哈哈....之後...hugo@@"...katie好大聲咁講雜種....馬~-口-"之後就悶la~又講d蛇既經歷...,物理~咩都冇帶...阿sir又唔理~我都有d人性既~冇訓教~今堂有聽書嫁~不過唔明咋ma,呵呵~
話咁快就lunch~本來想同肥佬去大家樂食既~但係...出到門口...唔見左肥佬...咪同邦邦去左買飯盒囉~諗住上祥哥屋企~但係又冇,搞左一輪都係返學校~mm同我一齊返....之後係[車立]度發生d野,呵呵~mm~~~之後就慘la....mm同roger係度互串-口-"兩個白痴仔呀~之後去左打波,但係...d f.5踢波~踩場~仲係度射我地~搞錯~之後d人都話...係咁勁,學界唔會輸la~係度扮野~d波又射唔入...之後就走左嚕~上到去...又要登分~唉~好多人唔合格添~之後又有朱古力食-o-2月14....e家先俾-3-
地理~嚴sir冇返...等我仲帶書添...sindy囉~又唔買糖,買左d好似薯片既野...唔好食既-3-仲俾譚sir見到...好彩冇捉我姐~hehe....到左epa...今日拎錯書...拎左本普通話...好彩~今日唔洗用,哈哈哈~~~~~~睇野...好無聊....等放學~俾我等到嚕~不過又係打波,唉~初頭梅記d人有兩個幾勁嫁~不過打左陣就走左~之後...又係同佢地打~今日冇食波餅>3<呵呵~打完波又係返屋企~去左林士德後面個公園....又見到人嘴-_-"好似係善德...仲好[林]咁...見唔到有人-o-之後點發展就...唔知la~返左屋企~
|