today~頭果6堂d野都唔洗打la~日日都係咁過~
到左lunch~同珊珊佢地去左點jack...仲見到阿肥添~佢叫我3月14俾粒大d既朱古力佢-_-"點大呀....之後4個都叫雞-o-不過係麥樂雞同脆香雞,呵呵~不過唔記得轉9件果個...tracy又係咁...白痴嫁~跟住仲俾人拎多兩件走...慘...食完就走左嚕~返左學校...又係悶...不過有班際睇-o-c班對d班~勁爆呀~個個都隻揪既...好狼~不過真係好精彩,呵呵~
上返去~兩堂英文...作文~結果-v-抄曬d生字,已經有成幾十字,sindy教既~唔關我事,呵呵~~之後放學~又係打波~,不過今日總算有d進步la~我覺得la~之後返左屋企~成7點la~我阿ma返左大陸...估唔到....d人作反la~我係繼我阿爸之後最早返到屋企果個....唉~d阿哥,家姐真係...唔似樣~
|