今日....一起身,陰陰天~都冇好野嫁la~
返到學校~今日早會~馮sir講果個故事~唔唔~都幾好聽~幾有深度~i like~上到去...生物~唉~miss#又唔比捉棋~,都冇人聽嫁la~都唔知佢講黎做咩~算la~化學...仲悶~不過肥金舊野@@"好得意...好多波~之後...個人係度,個心唔知飛邊,靜坐....普通話~今日又係無聊~係度溫英文~唉~唔好意思...上普通話....走黎溫英文...英文堂~唉~背兩樣野~背默我都識既~不過之後果d就....13分咋-3-星期一要留低~慘....maths~李sir講d野又係冇聽~有心玩野~~~~~~~仲叫我出去做~好彩~識識地la~到左中史~miss又講中史...好廢....訓左~
放lunch~今日有少少雨~so都唔跟珊珊佢地落大家樂,同roger食飯盒....太白痴la~買完返到屋企-o-阿ming中左豉油,問我借紙巾添~~呵呵~之後食完去左射波....之後....唉~又見到d唔係勁既人係度串alex周roger佢地,好睇唔順眼呀\"/不過....呢d野~費事la~一陣又俾背後講我~上返去~呀~~~~~~好悶呀~中文....背詩....太低能la~個[侵]字叫左做個[插]字好白痴呀~~~~~物理~好野~我舊野交左嚕~又少左樣野擔心~之後畫圖~ya~我識畫呀~奇蹟,呵呵~之後放學~本來去打波既~但係...落雨-3-打唔到~好慘呀~落到葵芳冇雨...搞錯~之後返左屋企訓教~
訓醒左~又食飯~今日又係...鵝-3-琴日果d都未食完呀~食完又訓過....訓醒先打日記~
|