今日....好早起身~不過...因為早起~so...唔想返補習班-o-之後叫左人出黎打波~上左梅記~之後鬥波,鬥完波~連亞斯利都冇返~冇心情....跟住去左海達食lunch~車仔麵~不過好飽....之後落返葵芳~打機,之後...返屋企~好無聊~好廢既一日,唉~