今日又係星期日la~個個星期日都係咁鬼悶~10點幾起身煮麵,食完...我家姐返黎...買埋腸粉......超無奈...12點嚕~本來想去打波既~但係琴日先打完,e家d手腳有d酸,so都係唔去....返人add我呀~留下言都得嫁~我就快悶死la~