宣傳~~~[肥佬個網.http://t11.kevinlau.coms.ws/]記住上去-o-
今日一早起身....食餃子...得d韭菜餃-3-冇肉食~唉~之後就返學嚕~搭38..落車先見到soso...上果時真係唔見佢嫁...到左之後又要做功課la~maths ar~3課...又要用半個鐘做曬@@"果然...成堂中文都係做maths~miss唔理~好野~到左maths...仲未做曬嫁~不過最尾果條唔識,冇做到~交左-.-v之後maths堂~訓教...阿sir冇比我訓...頂~又要畫公仔...好悶呀>.<
英文...今堂都係默書@@"hehe....識曬...不過都係得17分...之後教d野...都聽得明既>3<又係maths~唉~又係畫公仔呀~救命呀~好悶呀~之後又係英文la~都係聽p.p果d野~...物理...yoyo e家先返...今堂阿sir講左一論升大學果d野...之後又畫畫la~我識畫,唔識填格仔-.-
lunch~今日太凍la~係學校食-o-仲要同人搶位坐...唔夠人搶-3-之後食完就...好悶呀~去左睇班際...好勁呀~d對c,緊係d班贏la~之後果場f.2既先勁@@"爆笑...c班識打...但係d班唔識...贏曬-o-睇完出返黎...又見到肥文la...又係度吹~又輸得唔抵呀咁...
上返去,見到珊珊...-3-judy捉棋~不過唔俾我捉...搞錯...之後見到珊珊同tracy係度搞線....打曬結-.-好似話整手繩...fu sir去左[加道理]...冇人點名-.-地理堂之前...肥金係度睇周麗琪...之後成班都係度睇...唉~地理堂...悶得死人...睇衛星圖...咁就睇左堂-.-無奈...到左epa...唉~成班人係度講宗教堂未睇完d野...白痴嫁-口-"之後又係睇野...yoyo仲俾人收左部電話...真慘...
放學嚕~今日去左打左陣波...唉~悶到我死呀~so真係打左陣...之後都係見陳兆民d人打...勁@@"之後就返屋企嚕~到左屋企...飲完杯麥精就...訓教-.-v訓醒左又食飯-口-"講黎到多餘...不過今日食白果-.-白果煲豬肚...之後又係打唔到日記...討厭-3-又要打係記事本度,ar ar ar ar ar ar ar ar ar. . . . . . . .
|