bentse diary


個人資料
bentse
暱稱: BeNbEn>3<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
傷風.............
又打日記=0=
2006-07-19
2006-07-13
打左日記= ="
日誌分類
全部 (165)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 208
今日人氣: 9
累積人氣: 4029
搜 索
RSS Feed

2006 年 2 月 28 日  星期二   雨天


好早返屋企.... 滿足 分類: 未分類

宣傳~~~[肥佬個網.http://t11.kevinlau.coms.ws/]記住上去-o-
今日一早起身....食餃子...得d韭菜餃-3-冇肉食~唉~之後就返學嚕~搭38..落車先見到soso...上果時真係唔見佢嫁...到左之後又要做功課la~maths ar~3課...又要用半個鐘做曬@@"果然...成堂中文都係做maths~miss唔理~好野~到左maths...仲未做曬嫁~不過最尾果條唔識,冇做到~交左-.-v之後maths堂~訓教...阿sir冇比我訓...頂~又要畫公仔...好悶呀>.<
英文...今堂都係默書@@"hehe....識曬...不過都係得17分...之後教d野...都聽得明既>3<又係maths~唉~又係畫公仔呀~救命呀~好悶呀~之後又係英文la~都係聽p.p果d野~...物理...yoyo e家先返...今堂阿sir講左一論升大學果d野...之後又畫畫la~我識畫,唔識填格仔-.-
lunch~今日太凍la~係學校食-o-仲要同人搶位坐...唔夠人搶-3-之後食完就...好悶呀~去左睇班際...好勁呀~d對c,緊係d班贏la~之後果場f.2既先勁@@"爆笑...c班識打...但係d班唔識...贏曬-o-睇完出返黎...又見到肥文la...又係度吹~又輸得唔抵呀咁...
上返去,見到珊珊...-3-judy捉棋~不過唔俾我捉...搞錯...之後見到珊珊同tracy係度搞線....打曬結-.-好似話整手繩...fu sir去左[加道理]...冇人點名-.-地理堂之前...肥金係度睇周麗琪...之後成班都係度睇...唉~地理堂...悶得死人...睇衛星圖...咁就睇左堂-.-無奈...到左epa...唉~成班人係度講宗教堂未睇完d野...白痴嫁-口-"之後又係睇野...yoyo仲俾人收左部電話...真慘...
放學嚕~今日去左打左陣波...唉~悶到我死呀~so真係打左陣...之後都係見陳兆民d人打...勁@@"之後就返屋企嚕~到左屋企...飲完杯麥精就...訓教-.-v訓醒左又食飯-口-"講黎到多餘...不過今日食白果-.-白果煲豬肚...之後又係打唔到日記...討厭-3-又要打係記事本度,ar ar ar ar ar ar ar ar ar. . . . . . . .






訪客留言 (返回 bentse 的日誌)


cary0930 於 2006-03-01 07:33 PM 發表:

唉~~仲玩江湖ar@@??都好無聊下姐,,雖然而家既班主任係FuFu,,冇人管你地……不過呢隻Game真係好無聊下啵,,得閒讀下書好啦~~我就唔同你地呀...

記憶力好~~考天才科都得~But我就唔得啦>.<

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我e家都係無聊先上姐~上去吹下水解悶都好la~
Posted at 2006-03-02 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]