今日...好早起身...因為我阿ma未知我測驗...so係平常時間叫醒我,呵呵~都係唔講住~之後好早...出左門口-.-之後去左m記溫書...叫左杯奶茶飲...溫到8點半左右就走嚕~搭小巴~仲見到mm-o-之後到左學校@@"溫書~都係...溫唔到呀~要測la>.<點知...中文果份...哎....都唔算難既...係我唔識d講義姐...唉~到左地理...係下面企果時-o-開口中...全中國第 一間核電廠~唉~早知就唔講咁大聲la~好多人都知曬呀>.<要多謝我呀~地理...唔算難la~唔知可唔可以拎返個第一呢>3<"epa~今次真係...我背曬d問答la=v="冇出...都算易la...做果時通常都咁講嫁la...之後...fu sir冇出現~走得~去買飯果時先發覺...我唔見左30蚊-.-"唔知點解唔見...唉~之後買飯盒...落左5人場~食完就踢波嚕~我都想早d返屋企嫁...不過...費事俾我阿ma知我測驗...唉~有代價嫁~好凍呀>.<之後踢波嚕~tracy都黎埋睇....祥哥俾人爆下面o_o之後...有條友爆[太]-o-太好白痴野la~之後就返屋企嚕~開機la=3=冇人留言俾我呀~=.=+識做la~留返幾廿萬個都夠嫁la~
ar~到左夜晚la~ar~俾阿樊玩呀~唉....一世英名一朝冇曬la~唉~平時都係我玩人嫁maT^T
|