今日既成績...好差呀~全部都係得果70分左右咋~ararar~生物...唉~70幾...化學...唉唉~阡係70幾...普通話...唉唉唉~50...英文...fu sir又發癲la...冇la la...講埋d私人衫褲出黎-.-"maths~得132...arararar~~~~中史...70幾arararararararararararararararar~放lunch嚕~今日訂左飯...魚香茄子o_o"d汁溉曬出黎...好核突呀~仲有...d茄子...切都唔切下咁...大條到呀...超慘...都唔知點整...d蛋就有陣...鍋底味....好難食呀=3="咁就俾人呃錢....算la...10蚊...算係咁la...之後去左睇波...紅棉...我同yoyo同一時間...見到佢...總之就....-口-"之後上返去嚕....好悶~中文~新聞評估...tracy係度...亂作新聞....唉~之後訓親都俾人嘈醒左...物理la~估唔到...最屎果科...81分@@"sindy就...21分-.-"勁...放學~又係打波...係我既領導之下...贏左一次高佬隊...不過之後...打多場走嚕...見到梁sir..仆直囉...我又冇打太...件衫又冇校章...唉...慘...好彩唔罰姐...之後梁sir去左籃球場...佢地唔知會點呢@@?之後返左屋企嚕~打下日記...咁又冇左成半日...得返個夜晚....d生活真係...
|