| «‹ March 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 6 月 30 日 星期二  |
---happy---  |
分類: 未分類 |
*__2009.06.30___*
6月既last day...
我同成班1A一齊過....
好開心....
我地去打波....
chan chan 同大佬輝好勁囉....
打完波...
同大佬輝去Hollywood食飯....
一樣好happy......
唔知要幾內先至可以見倒番1a D 人啦.....
暑假加油呀..............
I Love 1 A.......
|
|
|
FG_520 於 2009-07-02 07:39 AM 發表:
COMMENt`;D
|
|
|