|
|
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
| 2007-09-09 |
分類: 未分類 |
好耐無打喇,,返學一D都唔好玩
唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
表姐又去街,,
晏周.,D飯餸*好味好味好好味呢!!!
跟住.,媽咪要去深土圳...好唔開心LOR....
夜晚.表姐要返屋企..好悶.,
今日好早打QOOZA呢!
|
|
|
|
|
candy 於 2007-09-14 04:32 PM 發表:
 good
|
網主回覆
THZ!!! Posted at 2007-09-14 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM"
|
網主回覆
THZ!!!! Posted at 2007-09-14 04:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
leo818 於 2007-09-12 07:51 PM 發表:
|
網主回覆
THZ!!!!!!! Posted at 2007-09-14 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|