|
|
2007 年 10 月 2 日 星期二  |
| 打! |
分類: 未分類 |
好耐冇打喇!!因為日日係56樣功課 =.=.,唉...
前幾日買咗D頭飾,,好靚GE^^.
有金色.,黑色白色GE波點 .....
又買咗件33.,好開心!!!
跟住去咗探嫲嫲...
我比D相你地睇下LA!   
|
|
|
|
|
leo818 於 2007-10-21 08:29 PM 發表:
|
|
|
maibo 於 2007-10-20 07:58 PM 發表:
|
|
|
leo818 於 2007-10-19 10:17 AM 發表:
|
|
|
maibo 於 2007-10-18 08:00 PM 發表:
|
|