bertha527
暱稱: 小BlaCK豬﹏ ``
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
無題bLoG`
無題`
=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]...
21日!!=]
20/2~
2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


打! 分類: 未分類

好耐冇打喇!!因為日日係56樣功課=.=.,唉...

前幾日買咗D頭飾,,好靚GE^^.

金色.,黑色白色GE波點.....

又買咗件33.,好開心!!!

跟住去咗探嫲嫲...

 

我比D相你地睇下LA!

 

 

 

新鮮熱laklak :2007-10-02 04:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 



訪客留言 (返回 bertha527 的日誌)


leo818 於 2007-10-21 08:29 PM 發表:
CM 4 U~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloein 於 2007-10-21 08:25 PM 發表:
轉左板呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



f8112002 於 2007-10-21 10:20 AM 發表:
cm f0r y0u 丫-})
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



f8112002 於 2007-10-21 10:18 AM 發表:
cm f0r y0u 丫=))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kokitlam 於 2007-10-21 08:59 AM 發表:
CM到,
接住啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maibo 於 2007-10-20 07:58 PM 發表:
 
YOYO!!
 CMCM 啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annieiwi 於 2007-10-19 12:37 PM 發表:
cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leo818 於 2007-10-19 10:17 AM 發表:
Cmmmmmmmmmmmmmmm*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alicebbwwt 於 2007-10-19 08:36 AM 發表:
cm^^
 
我都開心^^??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maibo 於 2007-10-18 08:00 PM 發表:
 
 好耐無cm啦,
比個大cm你啦=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »