|
|
2007 年 12 月 28 日 星期五  |
| 28/12`~ |
分類: 未分類 |
28.12.2007
成2個月無打LA...................因為唔想打~```
哈哈........好無聊....= =+
唉-3-'',,今天GE聖誕節超無聊`..
成日去咗中央公園`````...
仲係要好好好好好好好好好好好好HOT TIM....
搞到我好似比火消着咁LOR...~
真係死得LA...
聖誕節聖誕節聖誕節好想消着你...!~
仲有超多功課....
差唔多10幾樣功課....`
做到訓着咗... -_____________________-'
你都得GE LA..~!~!~!
_________________________886`
|
|
|
|