| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 2 日 星期三  |
Happy!  |
今日成日都同阿C一齊玩,
好開心啊,
前日去左琛女屋企玩,
玩果陣都幾驚架,
因為我屋企由細到大都唔可以去街或者去同學屋企,
如果畀佢發現左,
我就死繄架~la~
….. 講番正題,
阿C今日同我玩得好開心啊!!!
|
| 刊登時間:2007-05-02 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 30 日 星期一  |
黑仔,,,  |
好內無打blog,,
一打blog個一日就激死我,,
首先就同安詩穎散左,,跟住老師調位又編左我同''啖啟怱''一齊坐,,
金日好黑仔,,,
|
| 刊登時間:2007-04-30 04:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 20 日 星期五  |
| 心情靚番曬!! |
好無聊啊,
又冇人on MSN喎,
真係悶爆~la,
但今日又有同安詩穎講野,
心情靚左好多啊!
|
| 刊登時間:2007-04-20 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 17 日 星期二  |
Miss梁O曬咀!!!  |
今日下晝放學,
要去搵Miss梁做project,
我果組有我,文蒨,嘉敏同安詩穎,
我地個個都到齊後,
就開始進行討論。
我同文蒨都帶左資料,
但嘉敏同安詩穎都冇帶,
Miss梁O曬咀!!!
|
| 刊登時間:2007-04-17 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 14 日 星期六  |
| 寫咩好呢! |
今日冇咩好寫喎,
早晨去學校學單簧管同學上英文精修班,
下晝搵阿媽同阿妹去食飯,
所以冇咩好寫!!
|
| 刊登時間:2007-04-14 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|