衍仲; 您1定要兌現我們的承諾喔;> 您要在主的身旁與我們1起笑著渡過萬聖節.. 您要在主的身旁與我們1起感受新年的氣氛.. 您要在主的身旁與我們1起吃情人節朱古力.. 而您送給我們的禮物; 就是您要在主的身旁過得快樂:)
↓觀看前請關掉背景音樂↓
各位聖誕快樂呀! 好耐冇更新啦! 不如聖誕假1齊去探佢哇**
衍仲! 你看得到嗎? 你感覺到嗎? 很多人支持支持你喔!* 你要加油呀!
下年聖誕! 我地所有呢到ge人都約定你1齊去倒數!* 耶!!
P.S` 各位留低邊日得閒去探佢再約時間啦! >*2 對唔住呀` 我自把自為開左個網出黎! >*3 對唔住呀` 又要開個網出黎又唔去探佢! >*4 對唔住對唔住呀! >*5 請原諒! >*6 早日康復呀衍仲!