Bunny King
I LOVE BUNNY KING
bethany_siny
暱稱: BEthany
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-05-01
2009-04-30
2009-03-21
2009-03-19
2009-03-13
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 14
今日人氣: 10
累積人氣: 1606
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 5 日  星期四   暴雨


黃色暴雨 鬱悶 分類: 未分類

今日放學黃色暴雨!!!

同CARMAN冒着大雨行返屋企

返再屋企後, 書包濕曬

於是拿風"同"吹書、書包、鞋....

(我已經係第二次發生E D事)

 

-------------------------------------------------------------------------

Bunny King><

發表時間:2009-03-06 07:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bethany_siny 的日誌)


Winnie 於 2009-03-07 12:28 PM 發表:
濕到咁. . . 有冇比人罵? 你冇bring umbrella 咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Winnie 於 2009-03-07 12:22 PM 發表:
Haven't seen you in such a long time. I wonder how your life has changed! You should write more blog entries, so I can see how everything changed... Talk about interesting incidences! Talk about something that would make us all laugh! I miss you guys in Hong Kong... I really want to know how everyone is doing... How's school and homework? Lots of stress?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok 我會寫多D
我都miss you^^
Posted at 2009-03-07 12:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



沅<xd 於 2009-03-06 08:41 PM 發表:
抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死 抵死
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咩事呀!!
=.=''
Posted at 2009-03-06 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bethany_siny 於 2009-03-06 08:09 PM 發表:
THX^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



影 於 2009-03-06 07:54 PM 發表:
嘩!!
BETHANY姐姐開再新QOOZA唷
等我做第一個CM啦!!!
你要繼續打QOOZA呀
我會睇嫁!!!!!!!!!!!!^^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]