One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-01-20  

今日又訓到11點幾...

起身屋屋冇人...

又不自覺地走去煲劇..>3<''

之後溫左一陣書...

溫左幾頁就覺得好眼訓...OMG,,,

夜晚出彩虹食飯,,,

番黎既時候坐姑姐車,,,

呀ba 呀媽去左買電視...

佢地傾左好耐要買40吋定46吋,,,

最後都係46,,,哈哈,,,

禮拜5有新電視睇lu,,,

5洗再睇喎個細到不得了既電視,,,哇卡卡,,,

anyway,,,

天日考試喎d 野禾都未溫完,,,

連1/3 都未必有...唉唉,,,

今晚又要挨夜了嘛..?!...

發表時間:2008-01-20 10:06 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-01-19  

今日係british council既最後一堂,,,

超多野做...

speaking既時候個miss 話禾有canadian accent,,,

但係之前joycelyn話禾係amercian accent,,,

開始有點混淆了,,,

哇卡,,,上完呢個term,,,

又可以放下假...

5洗個個禮拜六都咁早起身lu,,,哇卡卡,,,

之後番屋屋睇星光...

點知原來呢集就係決賽...哇卡...

今日溫書溫左2板...算多左ga la...

但係距離70呢個數字仲係好遠...唉...

夜晚睇十大...

呠呠,,,一點都不喜歡,,,

還是覺得台灣的歌歌比較好聽,,,呵呵,,,

發表時間:2008-01-19 10:42 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]