One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-05-09  

今朝遲左起身,,,

搭的士番去算數...-口-''

music,,,

差d 訓着左lor,,,

呠呠,,,

下次5該5好息燈plz,,,>3<"

EPA 過左MMLC,,,

同王紫欣share 一部電腦,,,

呵呵,,,又有得傾計,,,

開心...

HEC test,,,

呠呠,,,o 左lor,,,

洗5洗咁嚴重呀....-口-''

eng GE test,,,

呠呠,,,

tense 那一部分好像比quiz 來得更難...

放學找不到sheila,,,

呠呠,,,

落到mtr station,,,

搞到邊個邊個同邊個邊個,,,

同埋dave,,,

又見到風扇,,,

呵呵呵呵,,,

之後出左去上堂,,,

又去搵天日做義工既地方,,,

呠呠,,,

夜晚終於執過個blog 黎lu,,,

不過字體全部用了紅色好像蠻奇怪的...

可以提供意見嘛..?!...

不過因於時間關係,,,

我就快也要明天才會再改了吧,,,

太睏了...>3<"

發表時間:2008-05-09 11:33 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-05-08  

番到去,,,

一黎就double eng,,,

煩死la...

世界上應該冇第二個人可以將一本書講到咁悶,,,-口-''

double 中文,,,

呠呠,,,

見到miss law 就爆想k佢,,,

recess,,,

同王紫欣尋找一個寧靜既地方傾秘密,,,

呵呵,,,

geog presentation,,,

沒有什麼特別的啦...

放學番屋屋,,,

煲小說ing,,,

之後出左去,,,

番黎既時候又撞到蔡sir lu,,,

佢真係太可愛la...>3<"

夜晚呀ba 呀媽出左街食,,,

我就要上堂...-口-''

挨到9 點幾先有野食...

唉...

仲未做完hec d 野呀,,,

點算,,,

發表時間:2008-05-08 11:36 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]