|
|
| 2008-05-09 |
|
今朝遲左起身,,,
搭的士番去算數...-口-''
music,,,
差d 訓着左lor,,,
呠呠,,,
下次5該5好息燈plz,,,>3<"
EPA 過左MMLC,,,
同王紫欣share 一部電腦,,,
呵呵,,,又有得傾計,,,
開心...
HEC test,,,
呠呠,,,o 左lor,,,
洗5洗咁嚴重呀....-口-''
eng GE test,,,
呠呠,,,
tense 那一部分好像比quiz 來得更難...
放學找不到sheila,,,
呠呠,,,
落到mtr station,,,
搞到邊個邊個同邊個邊個,,,
同埋dave,,,
又見到風扇,,,
呵呵呵呵,,,
之後出左去上堂,,,
又去搵天日做義工既地方,,,
呠呠,,,
夜晚終於執過個blog 黎lu,,,
不過字體全部用了紅色好像蠻奇怪的...
可以提供意見嘛..?!...
不過因於時間關係,,,
我就快也要明天才會再改了吧,,,
太睏了...>3<"
|
| 發表時間:2008-05-09 11:33 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-05-08 |
|
番到去,,,
一黎就double eng,,,
煩死la...
世界上應該冇第二個人可以將一本書講到咁悶,,,-口-''
double 中文,,,
呠呠,,,
見到miss law 就爆想k佢,,,
recess,,,
同王紫欣尋找一個寧靜既地方傾秘密,,,
呵呵,,,
geog presentation,,,
沒有什麼特別的啦...
放學番屋屋,,,
煲小說ing,,,
之後出左去,,,
番黎既時候又撞到蔡sir lu,,,
佢真係太可愛la...>3<"
夜晚呀ba 呀媽出左街食,,,
我就要上堂...-口-''
挨到9 點幾先有野食...
唉...
仲未做完hec d 野呀,,,
點算,,, |
| 發表時間:2008-05-08 11:36 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 249 | »
|