|
|
| 2008-04-03 |
|
今日番到去,,,
係joycelyn 課室抄功課...>3<"
呵呵呵呵呵,,,
phy堂,,
許sir 第二次失蹤....
變自修課了,,,
eng,,,
miss wong 彈左句 "you can using...."
呠呠,,,
這算是哪門子的grammar呀,,,白痴..?!...
中文又係group discussion,,,
呠呠呠,,
沒有謝依在旁變了啞巴一名...
呠呠,,,
lunch,,,跟joycelyn & 謝依,,,
繼續講英文中...
呠呠,,,搞到前面既miss ho同一個5知咩miss 不停咁回頭望實我地..
幹嘛...講英文犯法嘛..?!...
bio,,,
不斷偷食糖中...>3<"
放學練左一次flying,,,
感覺蠻好的...
本來夜晚要上堂,,,
不過因為呀媽懶得煮飯,,,
出街食又趕5設番黎...
所以skip了一堂,,,
呵呵呵呵,,,
俾我發現天使街23號既番外呢...
艾死你了..!!...
|
| 發表時間:2008-04-03 10:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2008-04-02 |
|
今朝番到去,,,
俾那個叫zinc 的東西氣死了,,,
呠呠,,
我唱soprano 又關你咩事呀,,,無聊..!!...
chem 堂,,,
呠呠呠,,,
好想念周公...
中文堂,,,
group discussion,,,
呠呠呠,,,完全5知要講咩好...>3<"
EPA...
上到最後喎分鐘...
全班人係道嘈呀嘈,,,
冇人連過出面那位姓楊的傢伙,,,
他也應該放棄了吧...-口-''
lunch,,,跟傻婆在學校的canteen,,,
以有史以來最快的速度解決了,,,呵呵呵,,,
lunch time concert,,,
好難聽唷...
怎麼會唱成這樣呀...
是因為大家都剛食飽嘛..?!..
eng 堂,,,
氣死我了,,,
你們這是幹嘛..?!...
想找死唷..?!...
一大堆大豬頭,,,耍什麼白痴呀,,,
哼,,,去死吧,,,
VA,,,努力做板畫中,,
呠呠,,,
雕左幾晚既野,,,點知話雕得太淺,,,要重新再雕一次,,,汗顏...>3<"
食完飯找周公談心,,,
呵呵呵呵呵,,,,
又開始追小說了,,
呠呠,,,
又多了一名姓今的帥哥了,,,(反正跟金同音嘛,,,)
呠呠,,,
作者們對這個讀音的字有特別僻好嘛..?!... |
| 發表時間:2008-04-02 11:24 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 249 | »
|