One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-04-03  

今日番到去,,,

係joycelyn 課室抄功課...>3<"

呵呵呵呵呵,,,

phy堂,,

許sir 第二次失蹤....

變自修課了,,,

eng,,,

miss wong 彈左句 "you can using...."

呠呠,,,

這算是哪門子的grammar呀,,,白痴..?!...

中文又係group discussion,,,

呠呠呠,,

沒有謝依在旁變了啞巴一名...

呠呠,,,

lunch,,,跟joycelyn & 謝依,,,

繼續講英文中...

呠呠,,,搞到前面既miss ho同一個5知咩miss 不停咁回頭望實我地..

幹嘛...講英文犯法嘛..?!...

bio,,,

不斷偷食糖中...>3<"

放學練左一次flying,,,

感覺蠻好的...

本來夜晚要上堂,,,

不過因為呀媽懶得煮飯,,,

出街食又趕5設番黎...

所以skip了一堂,,,

呵呵呵呵,,,

俾我發現天使街23號既番外呢...

艾死你了..!!...

發表時間:2008-04-03 10:50 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-04-02  

今朝番到去,,,

俾那個叫zinc 的東西氣死了,,,

呠呠,,

我唱soprano 又關你咩事呀,,,無聊..!!...

chem 堂,,,

呠呠呠,,,

好想念周公...

中文堂,,,

group discussion,,,

呠呠呠,,,完全5知要講咩好...>3<"

EPA...

上到最後喎分鐘...

全班人係道嘈呀嘈,,,

冇人連過出面那位姓楊的傢伙,,,

他也應該放棄了吧...-口-''

lunch,,,跟傻婆在學校的canteen,,,

以有史以來最快的速度解決了,,,呵呵呵,,,

lunch time concert,,,

好難聽唷...

怎麼會唱成這樣呀...

是因為大家都剛食飽嘛..?!..

eng 堂,,,

氣死我了,,,

你們這是幹嘛..?!...

想找死唷..?!...

一大堆大豬頭,,,耍什麼白痴呀,,,

哼,,,去死吧,,,

VA,,,努力做板畫中,,

呠呠,,,

雕左幾晚既野,,,點知話雕得太淺,,,要重新再雕一次,,,汗顏...>3<"

食完飯找周公談心,,,

呵呵呵呵呵,,,,

又開始追小說了,,

呠呠,,,

又多了一名姓今的帥哥了,,,(反正跟金同音嘛,,,)

呠呠,,,

作者們對這個讀音的字有特別僻好嘛..?!...

發表時間:2008-04-02 11:24 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]