金日幾早下枝枝枝打黎提我去見家長~~thx大大~
原來尋晚d天氣勁5好o~~唉~~我物都5知tim~
金日返去學校~要見家長~~^^~~
入到門口見到隻牌寫住話取消左上午o~~shit~~
不過5驚la~~于sir~一定會出現係6樓ge~~^^
^^~~見到見到明明哥係度等緊^^~~
等左一陣a mak見完~~~衛幻返左黎~~
佢a媽好搞野a~~^^~打左佢幾下~kaka~之後朱sir又行左過黎同佢傾幾句~~
衛奶e+出曬名la~佢a媽講ge~~^^
d成績好左小小~咁la~~不過5係我想像中咁好~
又係英文~~我一定要死店佢la~
a sir好明我d心意a~~~聽左佢講之後~~仲更加要勤力d la~
我a 哥要沒收部psp la~~^^~~考完hkcee先可以玩返~~^^~
金晚睇返d 之前睇左小小ge 歐洲商業學院ge mba ~~~^^~~
岩岩好講到會考d野~~~學左會計~~我明佢講咩~~^^
balance sheet 同profit and loss account d野好重要ga~~^^
聽日要去camp la~~停幾日5打先~~不過我都係幾日先打一次姐~~kaka
|