金日a sir 調位~我個位幾好la~~幾滿意~~^^
我地做口語訓練~~我出左幾讀~~我覺得自己~讀得好搞野~~^^
晏就有波睇~~幾精彩o~~沙包源好勁a~~係扑12碼神手~~
不過 飛機哥都5差~~都好勁~~佢d反應勁快o~~可惜win ge 只係可以得一隊~~^^
放學去左睇明明 沙包源拍片~~佢地拍得好好~~~^^
妖~~隻腳我之前傷左印帶果度又痛返la~其實一直都未好返過~~
之前已經好左好多ga~~5知點計金日又痛得幾辛苦下~~~shit~