今日發生左一d好驚險ge事 , 真係嚇到我唔識反應 .
當我唸住搵d熱水浸浸隻玻璃杯時 , 唔知係d水太熱 ,
定係隻杯本身一早有缺口 , 竟然成隻爆成四件碎片 .
我唔識反應 , 淨係O晒咀 , 仲要比佢窒左下=.=
跟住無驚無險又到夜晚 , 今次要做第一次做ge野 ,
拎到拎月數張表時真係有唸過放棄 , 因為唔掂真係可以放棄 ,
但最後唸唸下都係繼續 , 最後都算叫做掂左 .
點解到最後都冇放棄 , 因為我唸過 , 愈識做多一樣野 , 愈有機會去升 ,
講到尾都係為快d , 真係好期待做到Barista果日 .
原本可以走得 , 但居然發生突發事件 , 差少少要做埋overnight ,
最後番到去成四點至訓 , 攰死啦 !!!!!!
|