兩日冇打blog , 因為過去ge兩日真係冇乜野好打 ,
今朝同佢去左食...... ......早餐加午餐 , 好耐都冇咁啦 !
食完番左屋企 , 打左陣機番工 , 今日又係每月一次冇overnight ,
10點走得 , 有d人番到泥真係老馮咁 , 乜都我做 , 我睬你都傻 ,
入好ending幫幫main store手之後買野食走人 , 出門口又落大雨=.=
係咁落 , 落到個心都煩晒 , 唉 !