39TH DAY*
唔用書面語啦,,
要構思好耐,,
又唔係寫得好喎... -~-'
Sci;;
真係一次默晒個voca list,,
諗返當初我都有份舉手架!! >#<'
珞珞串左個contact就冇左個叮噹貼紙啦,, ^~^
咁岩畀我改真係唔好彩,,
Goeg;;
2堂都發緊夢,,
Eric Lau話我地狂串佢,,
肯定係啦... ^~^
都係為你好姐,,
做人係要面對現實ge...
Lunch;;
Mandy畀人玩... -口-'
去左糖黐豆食,,
又見到小彤啦... -~-v
d野食好貴呀,,
不過幾好食,,
返到學校,,
又鬼aum眼,,
救命呀!! 真係超似樣...
Eng;;
unseen差d100啦,,
差緊個suddenly... -=-'
明明有個t字係順眼d...
上次默seen得55分咋,, -口-'
點敢畀老竇簽名... -3-'
Pe;;
高左一cm,,
但肥左12磅,, -口-'''''
媽咪呀!!
一里跑,,
今日不在狀態,,
幾個圈我都想死啦...
行左兩個圈,,
結果慢左十幾秒,,, -~-
算係咁啦...
但件事唔係咁簡單,, -=-'
d人係「食住花生等睇戲」囉... -口-
之後Mandy唔見左隻錶,,
搵左勁耐...
原來有人幫佢執左,,
咁走啦...
本身都好安全架啦,,
知道唔好話佢知啦,,
唉...之後就__啦...
本身都冇野架...
我越諗就越想__,, -口-'
我想訓覺...
聽日最好唔好有事發生啦...
|