* Welcome...
bi20052005
話若可分真假* 2006 年 3 月 4 日 星期六 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13DAY]]]!]
點解會中晒point ge...-口-" 我有諗過架,,, 咁我以後點好呀,,, 我都想我似我想像中咁,,, 但係生活逼人囉...-v-"
真係好好笑囉...邊個個日記(Mandy講果個),,,, 咁我又唔覺得好複雜喎,,, 但係我真係好佩服佢串呀sir囉,,, 真係好串,,,-口- 佢講野真係好好笑,,, 係笑到我癲果種...@v@
刊登時間︰2006-03-04 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]