尋晚發左個夢,,,,張成績表寫我考82,,,,真係好驚,,,,
今日eng唔見左張ws,,,,,,唉,,,
dt教埋晒d我唔明ge野,,,,,仲要做cw,,,又唔畀人整膠片,,
MATHS,,,又教新野,,,完全唔明佢講咩,,,仲畀曹SIR鬧添,,
LUNCH,,,4個人去左RED FOREST,,,D WAITER GE態度真係好好,,,
問都唔問下人就收人D野,,,仲有係咩都唔畀你食囉... @@
CHINESE,,,某某人死撐囉,,,,衰衰地認左佢咪算囉,,,,
SCI,,,今日又抽左3個人BK SHARING,,,,RUBY抽中我囉 \_/
我好似讀得超差咁,,,,知道望住長貓紙算啦,,,,
今日冇返田徑,,,MANDY,MUKY同安安都唔返,,,唉
就學界啦,,,唔知點死好,,,@@
|