開始我ge長袖冷3生涯,,,
今日中文dict錯左2個咋,,,好耶,,,
lunch去左草屋一派,,第一次食咋,,好好味,,,食到我好飽,,至衰見到某某人,,,
it's raining...haha...一個好白ge比喻,,,
放學去左red cross,,好慘,,, T^T
夜晚勁難得同daddy&mammy去左"ger"扒,,,好好味,,有d化&好soft,,7成熟,,,
跟住買左基仔ge cd~~~好好聽,,,,
畀人逼左去shopping,,好慘,,,唔想行,,,死左返哩寫呢篇野,,,
幾中意呢首,,,
07.還是覺得你最好
作曲:伍卓賢
填詞:林夕
編曲:Ted Lo
運動要管 食量要管
啤酒買十罐 只准我飲一罐
樣樣要管 就像法官
天生較自滿 性格亦沉悶
*冥頑鬥氣盲中中還有理不講
麻煩 橫蠻但是我都會願意講*
#誰可比你好 能撥盡迷霧
煩擾於心中的你都知道
我壞或好 不求回報
容忍 懷抱 仍醉倒
誰可比你好 能日夜同步
能著每套衫也似是名模
提著不懂事的我漫舞
任何事也可以傾心盡訴#
自六歲起 就共你飛
不知道伴侶 應該去怎麼比
歷盡鑽禧 亦是怕死
身邊再艷美 都守足法紀
REPEAT*#
還是覺得你最好
不知有甚麼好講
能夠愛你別反抗
REPEAT#
|