都唔明why個日記咁難整,,,,,
一次就播2首歌.....傻架
金日..人文堂...
冼冼問我一條iq題,,,
題目係:有一個人飛刀,,飛比一隻猩猩..隻猩猩接住左.
但why個猩猩會死呢~?
我諗左好耐..都估唔到...最後唯有叫佢開估..
點知個答令到我好
...
原來係因為個猩猩太開心la~就拍心口..點知個刀尖..就插左落佢個心口...

.
.
.
.
到左午膳...我問左康僑同yan...牙康僑知道答案....都唔好玩ge~
跟住又問左櫻..佢答左好多次...都估唔中~

哈~
放學去左'煲東瓜'///牙馬老師係咁講......櫻D感情好D~但我同yan都角得佢好扮野~

|