P.E
本身玩糖痴豆架ma,,,
點知變左跳繩..><
希望2Ling無事la...]
中史
6.5分牙,,,好高分架la..
MATHS
今堂有聽書...
明SIR講咩牙..
ENG
MISS WONG無番,,
同左HONEY傾左成堂牙..
MUSIC
臨走都要屌7我同牙YN..
我地2個都無乜講野..
咩事牙你...
仆街,,
LUNCH
HONEY你唔好再煩LA..
有野同HONEY講,,
聽日你加油LA..
視
憎死你條死仆街,,
對你反感牙,,,
仆街..
扮野狂..
................................................
專題玩左成堂..
MISS劉好好架..
愛死你牙..
.........
去左M記..
,,,,,,,,,
番到HOME,,
成個人燥左..
好似對BABY衰左..
SORRY牙...*
BABY,,,,你是最好的...你知不知道YO*
你快D舒服番LA..擔心你牙
......
LUCH發現左D野..
好開心牙...
VERY GOOD,,,*
......
聽日HONEY加油..HOLI加油..窕窕加油,,
MY HONEY IS LINGLING*
|