快d到夏天就好na,好想游水,游啊游,好舒服,
7,8歲ga時候成日同老豆去竹灣游海灘,
又係游啊游,遇游遇遠,感受每一個浪ga節奏咁游,都係好舒服,
回岸時老豆總係比老媽罵成日帶我游咁遠,哈哈,
海灘有我最中意ga海浪聲,閉上眼睛,躺在沙灘上,微風吹係你ga面上,好懷念好懷念,
可惜而家澳門ga海灘已經游唔到落去了,太髒了,
同老豆去游泳池,不停游,總係比佢游少幾個塘,
同fd去游泳池,不停玩,唔知有咩好玩,其實我只係想好好咁游水,
也可惜游池沒有海浪,但有很多化學物質,游完眼睛總係紅噹噹的,(我唔中意戴游鏡)
所以我好想去夏威夷,海南島也行,希望係有生之年可以去到!
未試過訓係海灘一邊聽海浪聲一邊聽筆筆歌唱咧,相信會很棒!!!
|