果子時間
bibiskymo
暱稱: 筆親-Mr.O
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
11.17
11.15
3.17
3.5
2.11
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bibi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 269
今日人氣: 60
累積人氣: 4554
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


4.8 分類: 未分類

快d到夏天就好na,好想游水,游啊游,好舒服,

7,8歲ga時候成日同老豆去竹灣游海灘,

又係游啊游,遇游遇遠,感受每一個浪ga節奏咁游,都係好舒服,

回岸時老豆總係比老媽罵成日帶我游咁遠,哈哈,

海灘有我最中意ga海浪聲,閉上眼睛,躺在沙灘上,微風吹係你ga面上,好懷念好懷念,

可惜而家澳門ga海灘已經游唔到落去了,太髒了,

同老豆去游泳池,不停游,總係比佢游少幾個塘,

同fd去游泳池,不停玩,唔知有咩好玩,其實我只係想好好咁游水,

也可惜游池沒有海浪,但有很多化學物質,游完眼睛總係紅噹噹的,(我唔中意戴游鏡)

所以我好想去夏威夷,海南島也行,希望係有生之年可以去到!

未試過訓係海灘一邊聽海浪聲一邊聽筆筆歌唱咧,相信會很棒!!!






訪客留言 (返回 bibiskymo 的日誌)


TAK15 於 2009-04-12 09:56 PM 發表:
好丫 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯^^
Posted at 2009-04-12 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TAK15 於 2009-04-10 09:08 PM 發表:
我吾識游水 T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我教你!
Posted at 2009-04-11 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aaron023002 於 2009-04-10 12:09 PM 發表:
遲d一齊去游水啦~下次游水叫埋你好無~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好,幾時都話鑌哥好
Posted at 2009-04-11 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angel01 於 2009-04-09 08:52 PM 發表:
cm"
去我個blog到番個cm,可嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 可以!幫助別人係我ga興趣
Posted at 2009-04-11 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]