2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天


SH!T 分類: 未分類

HKFLSH用吾到*..SO用住呢個先'''

今日630起身啦*好快出門口'''同佢地去左7仔
PK N阿波蘿TIM*之後先返學!!
坐左陣就過去LU*..
早會:::又吾落水BO*!!
早讀:::傾計啦又*又吾見左幾本身*
又要夾$30
IS:::差D訓著
MATHS:::TEST*..英文!!一路TEST一路食野
又一路傾計*..要好好珍惜上啦*天日就最後一堂啦
ENG:::DICT*都識識地
LS:::好比心機上堂*
普通話:::食朱古力N傾計睇小孩不笨
次次上親普通話都系度HEA*唉*有點兒後悔
音樂:::吾知做過D咩,,最後一堂LU*
體操:::又系最後一次上啦*
下次冇得玩啦*..今日考體能
雙槓*FUCK!!得果14秒
小馮爆勁..30秒
英文:::對TEST*!!
LS:::今次真系最後一堂啦
我呢個科長吾洗做啦*
好吾捨得丫,,今堂系上得最開心
過得最快既一堂*,,,今堂好專心
MISS鍾都冇發到火!!
有點感觸*想喊!!好吾捨得1愛

****我愛1愛所有人****
[包括教我既MISS..SIR]

功輔:::都系最後一次啦*唉
放學拎住一大堆野返屋企啦*!!
一路行一路諗*估吾到咁快學期尾!!
真系有點兒想喊啦*,,最終!!喊左出黎

PS1:::自從退燒之後就一直冇胃口食野LU*
PS2:::小馮*..對不起*你討厭我是應該的
PS3:::吾捨得丫*吾捨得1愛所有人丫!!








訪客留言 (返回 big2 的日誌)


big2 於 2006-06-17 11:50 AM 發表:
當然啦*喊好出奇咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kary0323 於 2006-06-15 08:02 PM 發表:
big2..第一次黎...
我覺得喊好正常JA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fung329 於 2006-06-15 06:51 PM 發表:
咁你都要喊呀??
唔係呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





big2
暱稱: ,,S!U BIG2*
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
好友名單
XXX
重新整理 Copyright © S!U BIG 2