今日早放,,原來諗住睇戲...
但係遲左,,睇唔切二點半..SO去左肥林屋企..
佢地=V="食煙..好臭...
我又諗起我六歲果時...阿哥質我食煙..咳到我痴肺=V="
THEN...我去左廚房,,,搵人傾電話..
但有人入黎噴煙俾我聞,,,T^T
健問我`琴日係唔係我打俾佢= ="V
傻既...一定唔係我﹗﹗=V=
之後索性出番去,,,臭到我=V="
但係其實冇咩好做...有D人O係房度睇咸野,,又唔岩我=V="
之後健,康佢地走...我藉住送佢地出去,,,O係走廊度呼吸新鮮既空氣= ="
張培過左半粒鐘毫走,,我就入番去...
過左冇耐佢地玩TRUE OR DARE..冇玩到..COS要同男仔咀=V="
肥林竟然話..O係我未溝到周杰倫之前唔會搞我XD,,,好感動呀!!

之後五點到就走...諗住一係睇掌門狗..一係睇電車男..
等左肥龍冇耐..就搭的士去凱都,,,
之後我見到JAY呀><影左相...[不過只係紙板公仔姐= =]
最後買左電車男...我可以講既係...點解佢可O係日本收成三億咁多=V="
但係個ENDIND真係唔錯...開頭都幾好...中段有D就悶左D...
睇到7點半到就完...聰送豬去搭車...
我+辰,肥龍就行屯市...
佢地送我番置樂....XD..之後再番`友愛..
之後我叫肥龍爸爸請我食燒賣=V="
THEN八點番到去即訓..訓到三點幾,四點先醒..仲要係半夜T^T
好少人ON呢...
PS:今日基本上都冇乜出聲...因為..我都唔知...無啦啦O係度鑽牛角尖...好白痴
悲傷快D離我而去,,,,

|