bigfish
暱稱: 周太,,XD
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
oh ..`
唉 ..-v- ! `
心CC ...
2006-07-20
2006-07-20
文章分類
全部 (468)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 468
留言總數: 1178
今日人氣: 22
累積人氣: 15815
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 10 日  星期一 晴天
電車男= ="V

今日早放,,原來諗住睇戲...

但係遲左,,睇唔切二點半..SO去左肥林屋企..

佢地=V="食煙..好臭...

我又諗起我六歲果時...阿哥質我食煙..咳到我痴肺=V="

THEN...我去左廚房,,,搵人傾電話..

但有人入黎噴煙俾我聞,,,T^T

健問我`琴日係唔係我打俾佢= ="V

傻既...一定唔係我﹗﹗=V=

之後索性出番去,,,臭到我=V="

但係其實冇咩好做...有D人O係房度睇咸野,,又唔岩我=V="

之後健,康佢地走...我藉住送佢地出去,,,O係走廊度呼吸新鮮既空氣= ="

張培過左半粒鐘毫走,,我就入番去...

過左冇耐佢地玩TRUE OR DARE..冇玩到..COS要同男仔咀=V="

肥林竟然話..O係我未溝到周杰倫之前唔會搞我XD,,,好感動呀!!

之後五點到就走...諗住一係睇掌門狗..一係睇電車男..

等左肥龍冇耐..就搭的士去凱都,,,

之後我見到JAY呀><影左相...[不過只係紙板公仔姐= =]

最後買左電車男...我可以講既係...點解佢可O係日本收成三億咁多=V="

但係個ENDIND真係唔錯...開頭都幾好...中段有D就悶左D...

睇到7點半到就完...聰送豬去搭車...

我+辰,肥龍就行屯市...

佢地送我番置樂....XD..之後再番`友愛..

之後我叫肥龍爸爸請我食燒賣=V="

THEN八點番到去即訓..訓到三點幾,四點先醒..仲要係半夜T^T

好少人ON呢...

 

 

PS:今日基本上都冇乜出聲...因為..我都唔知...無啦啦O係度鑽牛角尖...好白痴

   悲傷快D離我而去,,,,

刊登時間︰2005-10-11 04:47 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bigfish 的日誌)


楠 於 2005-10-11 10:51 AM 發表:
唔好再諗LA  !!傻魚=口="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知喇,,,=v=
Posted at 2005-10-11 11:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]