bigfish
暱稱: 周太,,XD
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
oh ..`
唉 ..-v- ! `
心CC ...
2006-07-20
2006-07-20
文章分類
全部 (468)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 468
留言總數: 1178
今日人氣: 18
累積人氣: 15811
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 16 日  星期日 晴天
好攰呀=V="

琴日同今日大部份時間都O係PTS  [警校]  渡過...

因為要:十周年大匯操:...

琴日同今日朝早做左四次rehearsal,,,累到死= ="

今日六點半就出左門口..搭車

WUMAN原本同我地一齊搭架..但係佢MISS左架車...

我地O係巴士見住佢追車= ="超搞笑...

阿丁又O係度話佢,,,落車果時我差D嘔左O係JACK度...

THEN下晝食完LUNCH兩點就正式開始...企到我痴曬線= ="

[[LUNCH:::我係咁O係度昅"小希希"(唔記得全名= =)仲勁叫龐志威幫我搵= ="哈哈!!我知佢實勁想打我XD,,,]]

等警務處署長[李明"逵"]都等左好耐下...十幾分鐘到掛..

後尾四點幾完左...又要等上車...O係架車下面玩..

THEN五點幾就上車...六點幾去到KTS...

之後上左52X...點知我地發現架野係我地今日搭果架...勁搞笑

我勁衰.,,,一個人霸左三人位..訓左O係度= ="

之後WUMAN O係唔知咩站落...[[小欖下一個站]]  丁丁O係三聖定恆福落...

我+JACKJACK O係置樂落..

番到屋企第一時間食野,,,

食完就沖涼...THEN睇埋個殘酷一叮...馮文LOK冇贏呀T^T唔制..望真D...其實佢幾靚仔+幾得意架

THEN洗埋套制服仔咁囉...一陣去訓LU..

聽日又要PE,,放學又要去AC=V=""

刊登時間︰2005-10-16 11:07 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bigfish 的日誌)


乖仔^ ^ 於 2005-10-18 07:00 AM 發表:
亞媽真多野攸~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

阿仔,,,阿媽好掛住你><
Posted at 2005-10-19 10:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小jay 於 2005-10-17 10:19 AM 發表:
個xx LOK愈黎愈kai= ="
最初都OKAYge....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咪咁話佢啦= ="
Posted at 2005-10-19 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]