bigfish
暱稱: 周太,,XD
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
oh ..`
唉 ..-v- ! `
心CC ...
2006-07-20
2006-07-20
文章分類
全部 (468)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 468
留言總數: 1178
今日人氣: 9
累積人氣: 15802
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 19 日  星期三 晴天
死火= ="

今日,,,整體黎講,,,都OK既..
世史..豬WEN=v=""勁索..睇佢多過聽書
MATH,,細曾UP左一堂..THEN又講D簿...
MUS...教笛..但我冇帶...又唔洗聽
PTH...沙老狗遲到,,搭二先到...快樂地過
家政..兩堂都同陳翠芳吹水...又唔做野 =v=搞到俾PM睥我
LUNCH...同之前一樣...冇O係2A...先去2D..玩完一輪
落2C..THEN又係快樂地渡過...
ENG,,,睇報紙...好悶..但我好留心咁睇
睇中文=V="一篇叫仇恨既文...勁正
放學...去專題研習開會...
十分好!!!見到愛人ALIVIN=V=""
之後聽完..諗住做性傾向呢類TOPIC..
THEN見到勁多心...我+辰就勁話心心=V="

五點到放...主人打俾我,,叫我去置樂公園..[[呢排成日去= =]]
去到就有肥林,肥童,LINLIN,LASSC...[[唔知係咪咁串= =]]
之後李聰又黎埋...THEN六點半到阿蒲黎左...
又O係度玩千秋...好玩>M<
主人問我係咪鍾意過健康WO,,,XD
仲話好似.......好似....呵呵...
之後我俾左人地張相佢睇=V="
佢就話我係TB...無奈曬\= ="
THEN 7點幾就走...點知撞到老爸,老媽..死曬= ="
番到屋企....佢就勁話我拍拖...又話小心有BB= ="
陰公....

PS:豬兒今日差D喊呀....豬兒呀..要開心D呀><
     同埋,,仲有19日嗟=V=

刊登時間︰2005-10-19 10:53 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bigfish 的日誌)


楠 於 2005-10-21 08:44 PM 發表:
-口-"可惡呢!
我唔要朱WAN用呢個豬字!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好好,,,死朱WEN唔襯個豬字XD
Posted at 2005-10-23 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小jay 於 2005-10-20 09:08 AM 發表:
有BB啊...=.=
真是叫人很擔心 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

十分好,,第日我同JAY既BB[[又在作夢了=V=]]
認你做乾爹XD
Posted at 2005-10-23 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]