bigfish
暱稱: 周太,,XD
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
oh ..`
唉 ..-v- ! `
心CC ...
2006-07-20
2006-07-20
文章分類
全部 (468)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 468
留言總數: 1178
今日人氣: 24
累積人氣: 15841
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 25 日  星期五 晴天
BABU,,,,

今日成日都好悶,,,但我冇訓過XD...
同汶係咁鑽研點織野...
a辰今日番到黎隻眼腫曬...
今日我憎恨陳美心既情緒又升級,,,
難為細曾仲讚佢係好老師wo...
收啦...D二五都係囉...
勁賤..得喇..佢地最乖喇...
搞到人見家長..俾人鬧...最叻喇...
俾個叻你地,,好唔好?!

今日有個F.1黎問我佢靚唔靚=\/=
我唔想講大話..但我又唔想HURT到佢...
最後..我揀左...=\/=  XD

放左學送辰番屋企,,,,BYE都BYE左好耐= =""
THEN LCK果時見到肥林佢地,,,問我去唔去踩單車...
又一次俾人傷害到我脆弱既心靈T^T
李姑娘串我話佢學左一個鐘就識= ="
THEN同豬兒,李姑娘,肥銘,小峰峰去左置樂,,,
肥銘同我玩,,,點知D細路以為佢蝦我...
就追住佢黎打= ="
佢俾六個細路圍...超搞笑...
之後番左學校...同KAY傾左陣計..佢份人勁搞笑...
佢仲話我斯文呀..呵呵...好野!!!!
六點就同李姑娘,肥銘,小峰峰番歸喇///

PS: 1.D排成日叫人屎塔蓋=\/=
      但豬兒好特別...因為佢叫屎塔 XD 
      2.我發覺自己好勁=\/=
      番到屋企就即訓..訓到十二點幾先起身XD

刊登時間︰2005-11-26 01:23 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bigfish 的日誌)


楠 於 2005-11-26 09:18 PM 發表:
-口-"搞錯牙!!不過算LA,,照殺!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XD,,我驚你蝕底俾我WO
Posted at 2005-11-26 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小jay 於 2005-11-26 05:33 PM 發表:
屎塔...keke.... (屎塔豬)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個屎塔蓋做乜番個咁既言= ="
Posted at 2005-11-26 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



楠 於 2005-11-26 04:48 PM 發表:
屎塔豬黎踩場LA!!``
=口="順便收數!!拎錢黎!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

豬兒T^T我冇錢呀T^T""
最多我錢債肉償喇XD
Posted at 2005-11-26 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]