今日冇出過街呀,,, 係咁訓,,,訓左成大半日... 仲係好暈 下晝,,,定定打黎問我出唔出旺角... 小珊姨姨叫我去据扒,,,, 冇去到,,, 一黎..唔想食野.. 二..要佢地O徙錢..癈事了... 之後又訓...訓到九點幾,,嘉嘉打俾我.. 同佢傾左陣...THEN又混混噩噩咁.... PS:就黎俾佢地煩死喇,,HELP... 你煮左唔代表我要食架... 我知你為我好...但,,我冇胃口...SO SOR,,,