| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 |
 | |
| 日記` |
剛看了眾人的日記...
有些話好想說...
辰:你日記的框真的好小一個喔=0="大一點可以嗎??
汶:片兒是不會留級的=-="不要這麼愛他....他是我的...不要跟我搶..XD
豬:日記粉紅色好可愛XD還有..要高興起來喔!!
片:你除了會打球..還會什麼??!!
小:TAG了你等於沒TAG..你只會回答"乜水"=M=而且..你的日記好感性喔!
|
| 刊登時間︰2006-01-21 11:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
片 於 2006-01-25 12:26 AM 發表:
|
網主回覆
哦...ON鳩左TIM=0=
Posted at 2006-01-25 08:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
片 於 2006-01-23 09:20 PM 發表:
下~你同呀jay淫亂中牙=w="?! 你都見唔倒ga la~理得人咩樣=o="~ 咩剪頭髮呀=w=>???
|
網主回覆
你咁講咩意思= ="""
咁可以認識下架嘛....
你下面果留言係講邊篇日記架=0="" Posted at 2006-01-24 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
片 於 2006-01-23 01:03 AM 發表:
http://gb2.drawflash.com/?id=Diaper
為左解答你個問題~去睇下啦XDDD
|
網主回覆
剪頭髮嗎?? Posted at 2006-01-23 01:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
片 於 2006-01-22 10:28 PM 發表:
你地兩個都無份~我自戀=.="""
同埋~我想話~我今日先又同一個岩岩識ge B同江琳打完=.="""
|
網主回覆
唔制呀T^T..片兒最可愛XD
原本仲想同JAYJAY黎搵你...蠢左...早知打俾你T^T個B咩樣架? Posted at 2006-01-23 01:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁就乖喇... Posted at 2006-01-23 01:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
收到了,,,,你也要學會堅強喔 Posted at 2006-01-23 01:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
楠 於 2006-01-22 03:43 PM 發表:
我都覺得辰日記個框小得狠-口-"
***多謝你讚我個板-V-尋日先整成咁XD
|
網主回覆
整左幾耐?? Posted at 2006-01-23 01:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|