| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 3 月 16 日 星期四 |
 | |
| 眼訓的= =" |
病到死左...DAY2*差D遲到...7:54先番到..番到去就打鐘...= =V
中史*幾好!唔記得曬做左D咩!
PTH*讀課文= =
IS*做實驗!好玩的!
BREAK*落去"針"水..冇錢食野= =
MUS*聽結婚進行苗..你聽到就忍唔住笑XD
GEOG*抄NOTES..討論大LAU,,,
ENG*又睇食野...之後..又冇人理心心= ="
EPA*係WO...大曾D笑話好笑到暈= ="
LUNCH*同汶SHARE個飯食...落到去又食牛肉又食雪條..XD
側梯傾計...唉..D男人同女人好煩! 個台後發問仲煩..問左幾十條問題XDDD
見到靚仔!依然係咁MINI可愛= =V..原來BB同佢都幾似樣...XD
屈BB鍚左我一啖..XDD
CHIN* a lau好可愛=v= 今日教海燕..XD
MATH* 小曾又O係度教埋D我唔明既野!部機跌壞左...
屈小曾借部俾我!
放學*番左屋企...大大..之後番去搵大曾..傾專題..
之後去左肥GILL度補MATH..沚靜都O係度..沚靜好可愛!
肥GILL度耳崩左= ="佢屋企好多野食!
6:00去定度..點知佢訓左...擺低D野就走左...
O係ON TING見到豬兒,MAY囡,李姑娘..
就陪豬兒去搭車...又偯個好煩既女人...
同MAY囡傾佢...得出既結論係..
佢覺得好鍾意男人= =V...最鍾意姣男人...
傾得耐得制走左3架車= ="同李姑娘送MAY囡番去...再同佢一齊行番置樂...
我要去訓= ="
|
| 刊登時間︰2006-03-16 08:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|