| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 3 月 21 日 星期二 |
 | |
| oh *V* |
今日上完堂去綵排英文日///
之後好快咁去老麥番工....
原本係去炒薯條..但薯條位有人學緊...轉左去魚柳位...
個訓練員叫oscar ,,之後佢走左..我淨係識整魚柳包..=x=..
見到d人好忙...但自己又好似懶懶閒咁,,,
問左mary有咩做...佢叫我抺下野/....悶悶的= =
企左好耐...有dd攰...之後leo叫我洗雪櫃...
又要唔夠高...[[個leo好似我地學校果個財大氣粗既x鴻]]
抺完廚房..mary叫我拎曬d餐盤去洗...好重呀= ="v
之後就抺乾佢...又同經理吹下水....
識左個女仔叫suki...好得意的!!!
PS:第一日番又唔識D人...好少出聲= ="慘慘的,,,
PSS:有人好得意..XDD
|
| 刊登時間︰2006-03-20 09:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|