| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 7 月 15 日 星期六 |
 | |
| 開心XP |
SWEET ... XDD`
好開心呀!!哈哈 ..快D搵人同我傾訴
YOYOYOYO!!!`
12-8 [[182 ! -333-]]
我今日鳩人有約XP .. -
食車仔面WITH KUENKUEN !`
個變態婆幻想我同哥哥搞-V-!
笑死 !XP ..我先唔要佢=333=
之後去左屯市 ..同小珊姨+定定o係別府食DINNER!
好貴-v- 唉唉... 食完去食雪糕 ..THEN便番歸 ..
FRI
晨早去左買M記早餐 -v- !
之後俾完簿費聽完心心最後一次鳩up就走了 ..
吹水 @ 201 ..阿LIN好無奈 -333-
去左阿JACK屋企 ..$240就買左10本書XP
走人..去左182搵豬兒阿南 ..
等埋肥林就去左個叫阿鋒既男仔屋企..
`同場仲有阿LIN,ISAAC,,阿健
肥童同阿鋒煮D野食好正XP 但好多油-333-''
好鍾意佢屋企度GAP糖機XDD
4點幾到我同豬兒阿南就走LU
O係屯門碼頭LRT站度買左PACK綠茶-333-
之後同JOIN埋MAYMAY去182食野-333-"
食完同阿瑩去台竹度飲野 ..
`去左中銀 ...諗住等光良收工 -333-:
七點到就番歸了 ..
|
| 刊登時間︰2006-07-15 11:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|