我唔記得溫成語個d呀!!番到學校先記得.......跟住,,,,我已經狂溫架啦!!但係,,,考試個陣....都係唔記得d人名.....唉!我睇得一陣,,,,梗係唔記得啦!!- - 跟住,,,,有條long Q 我又唔識wor....我到最後12分鐘,,,,都未做晒呀!!爭最後個兩題!!幾驚做唔晒呀!!咁我咪狂寫囉!!寫到我呀!好彩!最後都做得晒!!XDD''...
放學,,,,番屋企....俾阿媽捉左去買野!!而家,,,,街市周圍都係新年個d野!!播晒新年歌咁......