| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 15 日 星期日 |
 | |
| 做家務,,, |
今日,,,都冇hea啦!!因為我搵到野做,,,真係做家務.....係咪好乖呢!!今日,,,,媽咪唔使番工,,,係屋企做野...咁我就幫佢手啦!!XDDD''....都幾好呀!!唔使咁無聊.....
|
| 刊登時間︰2006-01-15 06:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
wylie 於 2006-01-15 11:12 PM 發表:
zita不如轉用xanga啦~我覺得qooza好似好煩咁- -
|
網主回覆
唔識用!!- -''' Posted at 2006-01-16 01:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Jessica Chan 於 2006-01-15 06:45 PM 發表:
|
網主回覆
哈!好!多d泥啦!! Posted at 2006-01-15 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|