今日......第一堂,,,,中史冇咩特別......氣氛幾好,,,,我好專心呀!!XDD''.. 英文,,,,同平時一樣....超爆勁悶!!><''.. 普通話,,,,又玩lulu.....超好笑!!成班係度鬥俾佢話....哈!
i.s. ,,,係度玩數獨......完全冇聽過書...- -''.. 做experiment,,,,搞到成隻手都黑晒....><".. 跟住,,,又係度玩...Yeah!!
轉堂,,,勁爆悶!!我諗wylie都好悶啦!!就咁企係度.....所以,,,,我係反對架!!嘈咪嘈囉!!有邊班唔係架!做咩要咀止我地嘈呢!又唔會死既!咁樣會搞到上堂個陣更加嘈!中文,,,,一個字『 玩 』.....同聽書....
Maths,,,好悶!搞到我好眼訓....好彩!鍾sir冇叫我起身姐!
Hist...好好玩!又係到玩啦!!玩熙熙呀!!哈哈!而家有d鍾意hist堂呀!!
放學,,,,鬥玩數獨.....輸到無輪呀!!我第2次玩炸!!輸都係應該既!!XDD''..
我係個短短既時間係8婆炸!!而家己經唔係啦!!記住呀!我唔係8婆呀!!><"..
半醉人間!!半醉人間!半醉人間!!!!
|