bigkwan
暱稱: 蝕他.×`
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
27/5
極力推介!
26/5
24/5
23/5
文章分類
全部 (214)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 214
留言總數: 67
今日人氣: 3
累積人氣: 2772
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 25 日  星期三 晴天
25/1 19:56

今日......第一堂,,,,中史冇咩特別......氣氛幾好,,,,我好專心呀!!XDD''.. 英文,,,,同平時一樣....超爆勁悶!!><''.. 普通話,,,,又玩lulu.....超好笑!!成班係度鬥俾佢話....哈!

i.s. ,,,係度玩數獨......完全冇聽過書...- -''.. 做experiment,,,,搞到成隻手都黑晒....><".. 跟住,,,又係度玩...Yeah!!

轉堂,,,勁爆悶!!我諗wylie都好悶啦!!就咁企係度.....所以,,,,我係反對架!!嘈咪嘈囉!!有邊班唔係架!做咩要咀止我地嘈呢!又唔會死既!咁樣會搞到上堂個陣更加嘈!中文,,,,一個字『 玩 』.....同聽書....

Maths,,,好悶!搞到我好眼訓....好彩!鍾sir冇叫我起身姐!

Hist...好好玩!又係到玩啦!!玩熙熙呀!!哈哈!而家有d鍾意hist堂呀!!

放學,,,,鬥玩數獨.....輸到無輪呀!!我第2次玩炸!!輸都係應該既!!XDD''..

 

                              我係個短短既時間係8婆炸!!而家己經唔係啦!!記住呀!我唔係8婆呀!!><"..

 

 

 

 

                                                                        半醉人間!!半醉人間!半醉人間!!!!

刊登時間︰2006-01-25 07:56 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bigkwan 的日誌)


WYLIE 於 2006-01-26 05:34 PM 發表:
起碼你都做過8婆xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -''....而家唔係啦!!
Posted at 2006-01-27 02:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]